Vi bytter interne systemer

Vi ruster oss for fremtiden!

Hva betyr det for deg som kunde?

Om du har en verkstedavtale: I oppgraderingsperioden kan du oppleve at prosesser og verkstedbesøk tar litt lenger tid enn normalt. Du kan fortsatt levere og hente bilen som avtalt.

Om du ønsker å bestille time på verkstedet: Oppgraderingene til nye systemer vil kunne påvirke kapasitet på verkstedet. Du kan fortsatt bestille service på bilen eller andre verkstedtjenester via Bilhold, og vi kontakter deg for endelig timeavtale.

Vi har satt inn flere ressurser for å besvare både telefon og e-post i oppgraderingsperioden.

Hva betyr det for deg som kunde på sikt?

Med endringene tar vi steget inn i fremtidens bilbransje. Vi ønsker at du skal få en bedre og mer personlig kundeopplevelse på tvers av våre produkter, tjenester, kanaler og kontaktpunkter. Vi skal utvikle et helhetlig tilbud som kombinerer digitale tjenester med fysiske produkter.

I tillegg til å forenkle hverdagen for våre ansatte og effektivisere måten vi jobber på, er det endelige målet å skape den beste kundeopplevelsen for deg.

Vi beklager ulempen dette medfører i oppgraderingsperioden og takker for tålmodigheten! Om du har noen spørsmål så er det bare å ta kontakt.

Kontaktinformasjon

Har dere spørsmål til dette og hvordan dette vil kunne påvirke dine avtale på Dahles Auto, kan følgende personer kontaktes:

Jan Roger Tjernes

Daglig Leder

Dahles Auto Fredrikstad

jan.roger.tjernes@dahles-auto.no

Telefon: +47 971 16 760 

Magnus Ingebrigtsen

Daglig Leder

Dahles Auto Sarpsborg & Halden

magnus.ingebrigtsen@dahles-auto.no

Telefon: +47 48 35 78 80 

Sentralbord – Sarpsborg

69 13 78 00

Sentralbord – Halden

 69 17 81 00 

Sentralbord – Fredrikstad

 69 36 06 00