Vi bytter interne systemer
Vi ruster oss for fremtiden!
Vi oppgraderer systemene våre for å gi deg en bedre kundeopplevelse. Store endringer krever stor innsats, samt en overgangsperiode hvor alt kanskje ikke fungerer helt optimalt.
Hva betyr det for deg som kunde?
Om du har en verkstedavtale: I oppgraderingsperioden kan du oppleve at prosesser og verkstedbesøk tar litt lenger tid enn normalt. Du kan fortsatt levere og hente bilen som avtalt.
Om du ønsker å bestille time på verkstedet: Oppgraderingene til nye systemer vil kunne påvirke kapasitet på verkstedet. Du kan fortsatt bestille service på bilen eller andre verkstedtjenester via Bilhold, og vi kontakter deg for endelig timeavtale.
Vi har satt inn flere ressurser for å besvare både telefon og e-post i oppgraderingsperioden.
Hva betyr det for deg som kunde på sikt?
Med endringene tar vi steget inn i fremtidens bilbransje. Vi ønsker at du skal få en bedre og mer personlig kundeopplevelse på tvers av våre produkter, tjenester, kanaler og kontaktpunkter. Vi skal utvikle et helhetlig tilbud som kombinerer digitale tjenester med fysiske produkter.
I tillegg til å forenkle hverdagen for våre ansatte og effektivisere måten vi jobber på, er det endelige målet å skape den beste kundeopplevelsen for deg.
Vi beklager ulempen dette medfører i oppgraderingsperioden og takker for tålmodigheten! Om du har noen spørsmål så er det bare å ta kontakt.
Kontaktinformasjon
Har dere spørsmål til dette og hvordan dette vil kunne påvirke dine avtale på Dahles Auto, kan følgende personer kontaktes:
Jan Roger Tjernes
Daglig Leder
Dahles Auto Fredrikstad
jan.roger.tjernes@dahles-auto.no
Telefon: +47 971 16 760
Magnus Ingebrigtsen
Daglig Leder
Dahles Auto Sarpsborg & Halden
magnus.ingebrigtsen@dahles-auto.no
Telefon: +47 48 35 78 80